Mobilni token (Kovanica ID) u potpunosti zamjenjuje hardverski token, te uz neke dodatne funkcionalnosti, kao što je autentikacija kartičnih transakcija, dodatno pozitivno utječe na poboljšanje ukupnog korisničkog iskustva prilikom korištenja internetskih usluga Banke (KOnet, mKovanica) te Internet kupovine karticama Banke.
Aplikacija je primarno namijenjena korisnicima pametnih telefona baziranih na Android operativnom sustavu koji se objavljuju na Google PlayStore i Huawei AppGallery platformi.
Važno!
BANKA KOVANICA d.d. posvećuje posebnu pažnju sigurnosti i zaštiti podataka korisnika aplikacije.
Za korištenje aplikacije ista se prethodno mora aktivirati unošenjem identifikacijskog i aktivacijskog ključa kojeg možete zatražiti u jednoj od poslovnica Banke. Prilikom aktivacije od korisnika se očekuje unos 6-znamenkastog PIN-a, koji je poznat samo korisniku, a opcionalno, moguće je uključiti i prijavu putem otiska prsta (biometrija) ako mobilni uređaj to omogućuje. Aplikacija provjerava i ne dozvoljava prijavu nesigurnog PIN-a. Podaci o PIN-u i računima ne pohranjuju se u mobilni uređaj. Nakon višestruke neuspješne prijave mobilna aplikacija se automatski blokira, a deblokada i ponovno korištenje moguće je samo uz ponovnu provjeru identiteta korisnika aplikacije od strane Banke.